Subject: NIS2 direktiivi ülevõtmise staatus
From: Matis Rüütel <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "Kristo Kapten" <[email-masked]>
Date: Fri, 29 Nov 2024 13:30:10 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Olen Matis Rüütel, Tervisekassa jurist, ning tunnen meie asutuse infoturbe
meeskonna nimel huvi, kui kaugel on NIS2 direktiivi ülevõtmise eelnõu.
Saan aru, et sellega on olnud viibimisi ja ka tänane KüTSi viimane
redaktsioon annab mõista, et lähiajal ei ole seal muutusi aset leidnud.
Samas Euroopa Komisjoni kodulehelt võib lugeda, et Eestis on NIS2
direktiiv kohaldatud, mis tekitab omakorda vastuolu eelmise lause teabega.

Seega palun teavet, mis seisus on (või kas on üldse plaanis teha ja kui,
siis millal) eelnõu, mis NIS2 direktiivi Eesti õigusesse kohaldab.

Ette tänades nii infoturbe kui õigusosakonna poolt,

Matis Rüütel

MATIS RÜÜTEL
Jurist
Õigus- ja teabehalduse osakond

T: 5827 9037
E: [email-masked]
Liivalaia 36, Tallinn
    <https://www.youtube.com/channel/UC65du1Kajk0qvua45iRyquw>
<https://www.tervisekassa.ee/blogi>

E-kiri ja selle manused võivad sisaldada konfidentsiaalseid andmeid ning
seda võivad kasutada vaid kirja saajad. Palun ärge edastage ega avaldage
kirjas olevat teavet teistele inimestele ilma saatja loata. Juhul kui
olete saanud e-kirja eksituse tõttu, teavitage palun kohe saatjat ning
kustutage kiri.

This e-mail and any attachments may contain confidential and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.